WEEKEND.TODAY 16.07.2017
Рятівники чоловічих сідниць, трусяні олігархи та амбітні бізнесмени, готові вдягнути весь світ в українські трусямби та шкапертони, Олександр Матяш та Євген Алексєєв довели: вітчизняне може бути якісним! Хлопці створили не тільки незвичний бренд Чоловіча білизна Regata Club, вони створили ще нову українську лексику, коли вигадали свої "трусямби", "труханяки" та "шкапертони". А ще вони прямо зараз творять нову маркетингову легенду: бренд, народжений на блок-посту в АТО з натертих сідниць бійців.
Інноваційні труселя народилися на блок-посту під Новоахтиркою
Матяш та Алексєєв товаришували с першого класу. Потім разом зайнялися бізнесом – виробляли та продавали деталі для великотоннажного транспорту. Щоб працювати з державними структурами та отримувати хороші замовлення, друзям доводилося заносити відкати чиновникам. У 2015 році вони вирішили закрити бізнес. Коли почалися бойові дії на сході країни, Матяш відправився в АТО: ще раніше друзі домовлялися, що один з них обов'язково піде служити, інший – залишиться, щоб подбати про родини. Успішний труселямбовий бізнес народився після восьми годин чергування на блок-посту під Новоахтиркою у сорокаградусну спеку. Інтимний момент Олександр обговорив із бойовими побратимами. Виявилося, що будь-яка чоловіча білизна натирає причинні місця та перетворює мужніх героїв на постраждалих. «В нас всіх сраки були червоні як в тих бабуїнів», - розповів Матяш.
Олександр зателефонував Євгену з проханням терміново знайти білизну з натуральної тканини та нормального фасону. Товариш швидко провів пошук та зрозумів: відповідної білизни просто нема де купити. Тоді Євген скористався інженерною освітою та розробив лекало для пошиття незвичних труханів.Особливості білизни:
- діагональний шов ззаду
- гумка, яка не давить
- шви, що не натирають
- якісна натуральна тканина
- довго не зношуються
- швидко сохнуть
- гарантія один рік
Щоб пошити білизну за кресленнями Євгена, звернулися до знайомих: в тих була швейна фабрика, де випускали дитячий одяг. Тому перша партія труселів створювалася з тканини, що залишалася від пошиву дитячих сорочок. Отримавши цю партію, Олександр почав носити білизну сам та запропонував її іншим атошникам. Хлопці інновацію схвалили.
Йдучи в АТО, Олександр залишив Євгену деякі кошти: якщо з ним щось трапилося б, товариш мав використати гроші на освіту його дітей або на запуск бізнесу, який дозволить родині не бідувати. Ось на ці кошти Матяш та Алексєєв і запустили виробництво труханяк: відшили 500 пар спіднього з чотирьох рулонів турецької тканини. Далі потрібно було цю білизну продавати та зробити так, щоб про неї дізналася якомога більше народу. І тут увімкнулися атошне братерство та чарівна сила Фейсбуку. Матяш роздавав білизну друзям: волонтерам та ветеранам. І вони почали писати пости-відгуки про його продукцію.
Написати коментар